onsdag, juni 27, 2007

I´m singing in the rain

Har laddat ner några jättebra polska låtar med en grupp som kallar sig Bisquit. Lugn loungemusik, med en kvinnlig vokalist, låter ungefär som Norah Jones. Underbara texter. Går runt och nynnar på dem hela tiden.Visste faktiskt inte att det fanns så här bra polsk musik, hörde låten "Inny smak" ("Annan smak") av en slump på tv och blev helt hooked. Så det finns alltså bra polsk musik. Nu skulle jag gärna vilja höra lite polsk r&b också, haha.

Är fortfarande jätteförkyld. Det är jobbigt...Dags för en till kopp thé med honung snart. Och man borde väl göra nått vettigt nu när man är inne hela dagen, känns det som. Typ göra ordning bland grejer eller nått, sånt som man aldrig har tid med. Sortera fotoalbum. Ja, det kanske blir dagens projekt? Då kan jag scanna in lite pinsamma "historiska" bilder ur fotoalbumen, haha.
puss&kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHA.... Jag har mkt svårt att tro att du har hittat bra polsk musik =0) Jag har köpt qinoa förresten! Har gjort qinoasallad som jag ska ha till lunch =0) Blev kallad för "Bönan" på jobb i förrigår. Käkade kidneybönor då =0) Skulle jogga igår efter jobb men regnet bara öste ner så jag sket i det. Det räckte med att jag blev genomvåt den korta biten jag cyklade hem från jobb. Jag tar igen det genom att köra spinning ikväll =0) Bara måste berätta en sjuk grej! Jag var på CityGross med mamma i tisdags. Det var nämligen kampanj på vattenmeloner så vi tänkte köpa en stor. Dock fanns det inga kvar, så vi frågade personalen. Vet du vad killen sa? "Slut! Ni borde ha bokat en melon". Jag bara "VAAAAA? Kan man boka meloner?" Han bara "Man kan boka meloner, precis som allt annat man bokar". Jag bara "OKEJ! Det var det sjukaste jag hört." Han kollade konstigt på mig nästan som att det var en vanlig grej att boka meloner. Kan man boka meloner så kan man tydligen boka en burk majonäs också =0) hahaha.... galet asså! Ha det super! Krya på dig! /Sus

Jacqueline sa...

Haha, tur att han inte drog nåt sexistiskt skämt om dina meloner...