tisdag, juni 26, 2007

Gårdagens shopping

Sorry att jag varit så frånvarande på bloggen den senaste tiden. Har varit mycket att stå i.

Midsommar blev en mycket lyckad kväll hemma hos Tommy med fantastiskt god mat (nypotatis, sill, lax, grillat, smarrig jordgubbstårta...mmm), underbar svensk/polsk/spansk livemusik och en massa, massa roligt folk. Det blev till och med lite "Små grodorna", haha.

Igår kom den efterlängtade lönen, och då blev det ju lite shopping. Det har kliat i fingrarna i flera veckor nu. Det blev inga kläder, men:

en svart beachkorg, 198 kr
en svart bikini, 99 kr/del
gula bangels, 19, 50 kr för två (50 % rea)
brunt nagellack från IsaDora, 39, 50 (rea)
vax, 69, 50 kr (rea) Vill man va fin får man lida pin...
guldiga örhängen, 19, 50 kr (som de svarta jag tjatar om hela tiden)

Allt från H&M. Klicka som vanligt för större bilder.

Så nu har jag min beach-outfit. Tycker supermycket om den.
Vad tycker du?

För tillfället är det dock inte beach som gäller utan duntofflor och thé, för jag sitter här förkyld och snuvig. Atjoo!







3 kommentarer:

Anonym sa...

Skitsnygg strandväska! Du kommer lätt ha strandens snyggaste väska! Tänk att det bara är 3,5 veckor tills vi åker =0) Wiiieeeee!!! Kommer bli superskoj! Krya på dig gumman! /Sus

Anonym sa...

ta ett till lager nagellack beebee

Anonym sa...

De liknar ostbågar!

Men de kanske du har hört förrut.