fredag, juni 15, 2007

Gott & Blandat

Dagens mode: Victoria Beckhams samarbete med Rock&Republic förra året blev en stor succé och jeansen med den stora kronan på bakfickorna sålde snabbt slut i butiker världen över. Nu har Victoria gett ut en egen kollektion, med en stor stjärna på bakfickan. Märket heter dVb Denim by Victoria Beckham. De släpptes i en butik på Fifth Avenue idag och kostar motsvarande 2000 kr. Jeansen kommer att finnas till salu i Malmö, i butiken "Kit of Elsinore" i Västra hamnen. Personligen tycker jag inte att de ser särskilt "posh" ut, men man vet ju aldrig.

Dagens mat: Underbar frukost med Fitness-flingor och fruktsallad. Till middag blev det fullkornsris med tonfiskröra beståendes av tonfisk, soltorkade tomater, rödlök och svarta oliver som värmdes lätt i stekpanna. Till sist vänds några skedar lätt crème fraiche ner. Garnera med färsk basilika och servera med en fräsch sallad till.


Dagens shopping:
Köpte de fina små shot-glasen idag som kompletterar
min befintliga glaskollektion. Söta som godis. 10 kr/st på Lagerhaus.




Ikväll blir det kanske utgång, den nya klubben "Club feber" har premiär på Chokladfabriken ikväll.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello hot mami! Så nu har du börjat blogga! Ska bli kul att läsa allt roligt du skriver. Gräset är verkligen inte grönare på andra sidan, jag vill hem till Malmö nu!!! Trodde att jag skulle trivas här i Gbg, vilket jag gör men utan vännerna är det inte samma sak! Saknar dig så mycket men jag kommer om 2 veckor och då ska jag smaka på din nya sallad. Btw, jag är fortfarande skyldig din en Oreos-shake, remember? Pussar och kramar!
Din allra, allra bästa flippkompis

PS: Jag diggar din blogg, den är härlig, inte för mycket babbeltext och fina bilder har du också! Love you like a fat kid love cake!

Anonym sa...

Just det glömde nämna att nu när du och Lejla kör era powerwalks och blir snygga och slimma sitter jag och käkar smörbullar dagen lång och blir fet och äcklig! När jag kommer hem får ni en ny medlem vid namn Ping-den nya Lenny.

Jacqueline sa...

Hej babe! Gud vad kul att du läser min blogg! Och kul att du tycker om den! Saknar dig en massa, massa! And YES, jag längtar efter den oreos-shaken! Det blir en massa grejer som ska göras när du kommer hem! Puss puss