onsdag, juni 13, 2007

Svensk sommar

Skulle till beachen med girlsen idag, men det blev ju inget, för there was no sunshine. Så det blev en skön sovmorgon och sedan städning hemma, yeeey. Pollenallergin dödar, måste säga det. Jag kan inte andas när jag vaknar om morgonarna... Anyway..

På kvällen blev det myskväll med tjejerna och vi tittade på "Djävulen bär Prada". Klockrena repliker.

Dagens mode: Älskar mina svarta shorts. H&M, 98 kr. Som hittat. Superfint med ett par långa svarta leggings under and a pair of heels.

Dagens mat: Kycklingfilé, quinoa och sallad. Ja, då. Syndade dock med Almondy Daim-tårta sen under filmen. Förlåt.

Dagens musik: Snappade upp en del av Jay Lenos show där Rihanna uppträdde. "Good girl gone bad" heter hennes nya skiva, och snacka om att det passar bra in på hennes nya image. Hon var riktigt het på scen, med kort svart klänning, tunna svarta handskar, svarta, höga stövletter och svart page med hellugg. The girl looked fierce!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, synda får man ju göra ibland. Speciellt när du har nån som syndar med dig ;) Men det gör ju inget, för kilorna kommer att rinna av oss som vatten på en gås när vi sätter igång med våra powerwalks. Bara vi sätter igång! Imorgon kl 08.00? hahaha nee då jag har inte blivit galen. Vi kan väl säga 11.00 då om du måste... I'll pick U upp!

Sov så gott! Puss puss /// Drew

Anonym sa...

Jag kan inte sluta tänka på jordgubbar sen jag såg din bild. Du får inte lov att fresta mig så!!! Du vet hur mkt jag gillar jordgubbar. Käkade mango för en stund sedan. Den var så sjukt god. Länge sen jag åt en så saftig mango. Mums! Ska kanske jogga snart! Syndade efter spinningen idag. Käkade både glass och korv med bröd. Illa! Ha det super! Tjingeling! /Sus