fredag, juni 08, 2007

Workin 9 to 5

Jag jobbar extra på ett bemanningsföretag som heter StoreSupport. Mina arbetsuppgifter är att plocka upp nya varor, men även att sitta i kassan i livsmedelsbutiker, främst ICA. Och det är tufft ibland, särskilt när man ska packa upp kartonger med typ 6 st "Skivade rödbetor" à 800 g som ska upp på en hylla 2 meter upp...
Men! Jobbet har ju såklart en del plus också, och ett av dem är att jag hela dagen får gå runt bland MAT! Jobbade på ICA Maxi Toftanäs idag, och den affären är ju lika stor som typ.... många fotbollsplaner! Och utbudet är enormt. Man går liksom runt där och komponerar ihop fantastiska måltider i huvudet. Idag tex, hittade jag balsamvinäger med mangosmak! Alldeles gyllene och underbar....ååh..vill ha... Fast å andra sidan skulle jag vilja ha typ halva butiken...

Ska jobba där imorgon också, 6-12. Får se vad för spännande jag kommer hitta då. =)

Inga kommentarer: