söndag, juni 10, 2007

Medelhavsfeeling

Det blev en riktig sovmorgon idag. Gick upp halv ett och åkte sedan till Bo01 med Susanna. Man måste passa på att vara ute i solen när man är ledig. Och så tänkte nog hälften av Malmöborna också, för det var otroligt mycket folk där idag. Vädret var ju fantastiskt, kändes nästan som en medelhavssemester! Dock brände jag min högra arm...helt röd..aj.. Fler bilder blev det med Susannas mobil. Susanna är nästan mer engagerad i mina bloggbilder än vad jag är. "-Jacke, titta på mig!" "-Va?" "-Ja, vi måste ju ta foton till din blogg! Du måste uppdatera den ikväll ju!" Hahaha, du är så söt Skorpan!

Imorgon ska jag jobba igen, 6-15. Det är sååå tidigt! Måste upp klockan 5. Men, men...måste tjäna lite cash-money så jag och Sus kan resa i sommar! Och det är något annat som Susanna inte kan sluta prata om, haha, vår resa. Hon bara pratar om att vi ska sola, sola, sola och festa. Men egentligen vill hon festa, festa, festa och sola. =)


PS. Susanna och jag ska verkligen komma i form innan vår resa. Och jag började ett tag sen genom att äta nyttig "Anna Skipper-mat" som fullkornsris, quinoa och dinkel. Men nu satsar vi extra hårt och ska jogga tillsammans. Susanna vill dock känna lite extra (positiv) press på sig och vill själv rapportera till mig varje dag om hon joggat eller inte. Idag har hon joggat säger hon, så nu är det inrapporterat. Haha. Fler lägesrapporter gällandes vårt "nya liv" och joggningen inkommer framöver.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaay, Din blogg rockar fett! haha =0) Varför tog du inte med fotot på vindruvorna förresten? Trollade ju fram sjukt många druvor på bilden trots att vi nästa käkat upp alla =0) Nästa gång ska det fotas ännu mer! Väntar med stooor spänning på en ny uppdatering =0) /Suz

Anonym sa...

By the way... Jag har varit dålig på att rapportera de senaste dagarna =0) Jag har inte tränat 3 dagar i rad. KATASTROF! Istället för att vara nyttig så har jag bla varit på student, vilket har inneburit att jag både käkat och druckit gott. Jävla syndare jag e asså! I helgen ska det tränas för fullt! Ska träna tills jag nästan dör. Vi ska jogga har jag bestämmt, och på lördag värdar jag på Friskis kl 10.00. Har du vägarna förbi så kan vi skutta tillsammans =0) Och sen måste vi snart köra Ki-box. Min chef e cool. Han gillar Friskis =0)Innan jag stack hem idag sa han "kl är snart 17. Ki-box med Roine" hahaha =0) Och den andra ekonomisnubben påminner lite om en apa. Han kallas bananmannen. Det säger allt! haha... Vilken sommar jag kommer ha! galet jobb och en ball resa med dig! Sinnes! Ska läsa Topp Hälsa nu! Kraaaaam /Suz