tisdag, juni 19, 2007

No money, little funny?

Det är inte kul att gå omkring med ett stort hål i plånboken och vänta på löning. Och smått börja få shoppingabstinens. Har just nu pengar så det räcker typ till en piggelinglass, men trots det köpte jag quinoa idag, drack en is-chailatte (VÄRLDENS GODASTE DRYCK!) på Espresso House och köpte dessa söta örhängen på H&M för ynka 19, 50 :- ! I call that magic! Haha.. det var en riktigt trevlig runda på stan idag med Natta, Tulle and the rest of the gang.

Har varit lite dålig på att rapporetara om det nya sunda livet, men måste stolt säga att det går jättebra! Jag går och joggar samt gör övningar varje förmiddag med Lejla. Äter bara ljust kött, fisk och en massa frukt och grönt. Och quinoa förstås.

Här kommer bilderna från i fredags! Underbar kväll som måste göras om snart!










2 kommentarer:

Stila sa...

Kul! Tjusigt du fått det! Jag måste verkligen bege mig till chokladfabriken jag med! Men det får bli när jag kommit hem från Barcelona...:) Kram

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHA.....du kör alltid samma pose =0) Din bränna i år kommer bli 10 ggr bättre. I loooove the sun, så det ska pressas för fullt! Jag kollar på resor dagligen så vi kommer nog att hitta ngt bra. Lunch snart =0) Yeees! Pastasallad (fullkornsmakariner, rädisor, gurka, tomat, röd paprika och plocksallad) Smaskens! Ha det gött! Kramar Sus