söndag, juni 17, 2007

Vilken kväll!

Fredagkväll på "Club feber" på Chokladfabriken turn-outade till en av de bästa utekvällarna i mitt liv! Hela kvällen var så otroligt lyckad med våra snygga outfits, drinkar hemma hos mig och själva stället var grymt! Det var sand på golvet, palmer, solstolar, billiga drinkar och en kille som gick omkring utklädd till Kapten Krok! Han såg ut som tagen ur en filminspelning! RIKTIGT GRYMT! Håller på hela sommaren gör denna klubben också, och kostar bara 40 spänn i inträde! Rekommenderas varmt!

Fler bilder från kvällen kommer inom kort!

By the way, tittade tidigare igenom foton från fjolårets semester i Spanien. Så brun jag var! Hoppas på en lika najs bränna i år och ser jättemycket framemot min resa med Sus!






Klicka som vanligt för större



1 kommentar:

Anonym sa...

BABY!!! fan va najs att jag äntligen kan skriva! Det går jättebra, hade revalidexam i eng. vilket var pislätt och hade även Examen i Microbiologi praktiska delen. Det gick fakstiskt bra det med, jag sket i en expocision i Pathology som jag tar på tisdag istället. Efter Uet stack jag till Capoeiran och sen..inget mer,nu sitter jag här pluggar Microbiologi har examen i det nu på fredag, Teoriska delen. Im ordagrant D A J I N G. What u up to? På midsommar, sitter jag o pluggar. :( Keep it Real