torsdag, juli 05, 2007

Update

Idag har jag jobbat från kvart i tio till halv åtta, lång dag! Men tiden gick snabbt för det var en del kunder. Nästa jobbdag är på tisdag, så det är superskönt att vara lite ledig nu och göra sånt man tycker om. Något som inte är så bra är vädret...katastrof, hur kan det regna så mycket?
Dagens tre bilder är som följer: Linnet är en del av mitt och Tessans "Pimp my linne/t-shirt-projekt" men jag har tjuvstartat och börjat lite utan henne, förlåt Therese! Det går ut på att vi utsätter ett basicplagg för vår kreativitet och ser vad det blir av det. Det här är en bild på linnet "före" och imorgon kommer *trumvirrvel* en bild på linnet "efter", haha.

Bild nummer två är vad jag ska göra nu, tända ljus och kolla på film.

Och bild nummer tre...ja, det e bara jag. Haha.








Signing out.

Inga kommentarer: