måndag, juli 09, 2007

Semesterkänsla

Igår jobbade jag i kassan på Ica Maxi Toftanäs, mellan kl 14-22. Och efter det fick jag jättestor lust att gå ut, haha. Så det blev snabbt hem, dricka lite mojitos med Lejla och Tulle och sen drog vi till Chokladfabriken. Så mycket folk där var! Träffade en massa gamla skol/klasskamrater. Vi drack supergoa shots som hette "Upp i palmen", ljusgröna som smakade och luktade som "Banana skids", ni vet dem där gula, sega godisarna man åt när man var liten. Det var en trevlig kväll, och något av det bästa var att när man blev varm efter allt dansande, kunna sätta sig i en av solstolarna och stoppa fötterna i kalla sand...precis som semester. Så underbart.

o

Bild 1) Lejlas underbara väska, H&M-fynd, 79, 50:- Bild nr 2) Bussresa dit, haha. Alltid buss. Bild nr 3) PUSS! Bild nr 4) Apple mojitos! Bild nr 5) På klubben. Haha.

Kvällens outfit bestod av jeans och det där grå linnet jag skulle "pimpa"...men tyvärr har jag inte hunnit göra nått av det än, så det fick bli au naturelle, men jag gillade det så. Med ett skärp från Friis Company blev det lite mer intressant.

Idag har jag bara gått runt i sunkkläder och städat/ätit/kollat på min polska tv-serie och sett en äcklig film som hette "Snakes on a plane". Handlar om ett plan fyllt med knarkade ormar. Japp, not kidding. En riktig nail biter!

God natt.

Inga kommentarer: