tisdag, juli 03, 2007

Nytt uppdrag!

Igår började jag mitt nya uppdrag för StoreSupport som innebär att min nya arbetsplats fyra veckor framöver (inte varje dag) är Martin Olsson, matgrossist som ligger bakom IKEA. Har fått lära mig ett helt nytt kassasystem, och det är ju alltid kul att lära sig nya saker och skaffa sig nya erfarenheter. Den stora nackdelen är bara att det blir så oerhört långtråkigt för att man har typ fyra kunder per timme. Och det finns ingen stol i kassan! Så benen dör, men vi kan sitta lite i kontoret bredvid och hoppa in i kassan när det kommer någon kund. Haha, sitter faktiskt på jobbet och skriver detta blogginlägg, så ni förstår själva.

Känner att jag verkligen måste ta tag i B-uppsatsen och skriva klart den innan jag reser, för annars kommer den aldrig bli klar till omseminariet i augusti. Och det vore inte bra.

Ikväll blir det kanske tisdagsklubben på SwingInn som har premiär och hawaii-tema idag.
Hörs sen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltid kul med nya arbetsuppdrag =0) Läste precis på sydsvenskans hemsida att EU kortet (sjukförsäkringskortet) skapat långa köer hos Försäkringskassan. Om du behöver förnya det i år, så är det bäst att du gör det så fort som möjligt. Väntetider uppemot 2 veckor. Jag hoppas att jag hinner få mitt innan vi åker. Är så sjukt trött idag. Håller verkligen på att somna framför datorn.....Jääääsp! Ha den toppen dag! /Sus