lördag, juli 14, 2007

Unbelievable


Helt otroligt. Igår efter jobbet på Martin Olsson såg jag att jag hade två missade samtal från StoreSupport. Så jag ringde upp och antog att de hade nån ny jobbtid till mig inför helgen. Men en av mina chefer säger istället att det har varit nån sorts kontroll på Martin Olsson. Och jag bara: - Jaha, ja, men det vet jag, de brukar kontrollera alla efter stängningsdags. (Står en typ securitaskontrollant och kollar i väskan så man inte har tagit något.) -Nej, men inte en sådan kontroll, utan Martin Olsson har gjort en egen kontroll på alla sina kassörskor, säger hon.

-Jaha...vaddå för kontroll? frågar jag lite oroligt och tänkte vad har jag nu gjort.... -Ja, de gjorde en kontroll och du är den bästa kassörskan de nånsin haft. SAY WHAT??? Jag blev helt chockad. -De vill bara ha dig där i framtiden, och chefen på Martin Olsson ringde oss igår och sa det och han har aldrig ringt oss förr och sagt nånting sådant. Jag blev så glad och chockad att jag knappt visste vad jag skulle säga...Jag menar, jag har bara jobbat där fem gånger på två veckor, så jag vet inte ens vad det är så bra som jag gjort. Och det roliga är att jag träffat chefen i sammanlagt 10 minuter under min tid där, så det är ju otroligt vilken koll alla medarbetare måste ha. Tydligen lönar det sig att alltid vara glad och trevlig :)

Var så glad hela dan igår efter detta. Vem kunde tro det när jag började på StoreSupport för fyra månader sedan?
Nu ska jag sticka till stan, köpa solkrämer och träffa Sus. Puss&kram

UPDATE: Köpte de här härliga sommarplaggen idag, kände verkligen att jag behövde mer färg i garderoben. Kjolen 149:-, linnena, 49,50:- respektive 79,50:-. Allt från H&M. Vad hade man gjort utan den affären?

1 kommentar:

Tasia sa...

Nawe grattis till bästa kassörslan!!