söndag, juli 15, 2007

Brown sugar


Från och med imorgon drar Sisters nya höstkampanj igång. Kunde inte tro att personen på bilden var den jag läste om. Kan ni se vem det är, man känner knappt igen henne! Ja, det e Vickan Silvstedt. Ser väldigt seriös ut utan det platinablonda hårsvallet. Lite synd, kanske?
Kollektionen är inspirerad av dekadens, nattklubbsliv och mjuka sexiga former. Men också 60-tal, miniklänningar, hög midja och tunikor. Volymen sitter upptill mixat med en smal silhuett nertill. Färgerna är grått (i flera olika nyanser), lera, vintervitt, rosa och framför allt gråblått.
Kampanjen ser du i butik och på webben från den 16:e juli till och med den 4:e oktober.
Enjoy!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello sunshine! Snart bär det av till värmen. Ska bli så härligt! Sitter på jobb nu. Personalen har inte gjort annat än uppdaterat mig med alla hemskheter som händer där nere. Känns tryggt!(Eller inte) Idag är det sjukt soft. Nästan för soft. Antingen har man hur mkt som helst att göra eller så har man ingenting. Utsikten är inget vidare heller. Ser taket av Markos Chark och så har jag två trädgårdssnubbar precis utanför fönstret. Trodde den ena snubben var en tjej först. Han har lång fläta och ett silvrigt örhänge i varje öra. Han e ju ingen biff precis så bakifrån kan han lura många....haha =0) Fan va jag e uttråkad. Skriver bara en massa skit för att fördriva tid =0) haha... Nu ska jag leta sysslor! Ha det toppen! Massa massa kramar! /Sus

Anonym sa...

Nu måste det ju ändå komma en update snart! Skärpning! /Sus