onsdag, juli 11, 2007

Dagens outfit &more

Gick upp 9 idag, det är helt fantastiskt. Föjde med mamma på lite ärenden. Inget jobb idag, ska träffa girlsen och kolla resor på stan. Alla resor är så dyra, ååh! Svårt som F*N! jaja, här är iaf dagens outfit.
T-shirt: Red Rabbit Shorts&leggings: H&M




UPDATE: JAG HAR BOKAT RESA IDAG!!! Är så lycklig för det! Ska bli så skönt att komma iväg. Vi åker till Sunny Beach den 22 juli och kommer hem den 5 augusti. Här ska vi bo. Susanna och jag ska svischa ner för den rutschkanan varje dag :) Kommer skrämma iväg alla barn, hahaha.

Träffade mina Charlie´s Angels ikväll också, a.k.a Ping och Lejla. Vi hade en jättetrevlig kväll och bakade de här underbara choklad- och hallonsconesen. Perfekta till en söndagsbrunch. Här är receptet, hämtat från "Leilas mat" på tv 4+. De andra recepten från hennes långfrukost verkar också underbara, måste prova!

Nu ska jag sova, g-night!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska bli superskoj! Jag längtar redan. Har läst på lite om Bulgarien och Sunny Beach idag. Printade ut lite bra info också =0) /Sus