torsdag, juli 12, 2007

A girl´s must-haves

Resan är betald! Så nu är det bara att börja packa, lr ja, kanske inte än, men ändå :)
Här är en lista över 10 saker en kvinna inte kan leva utan. Håller ni med?

Jag håller med: väskan, skjortan, den lilla svart, ballerinaskorna, den axelbandslösa bh-n, sarongen och pärlorna. Det är definitivt klassiska, tidlösa och mycket mångsidiga/praktiska grejer.

Dock skulle jag ju vilja lägga till ett par jeans, som sitter super, hur kan dem ha missat det?. Det kan väl ingen tjej leva utan? Dessutom skulle jag vilja lägga till baslinnen i olika färger, älskar ribbade sådana och ett par snygga jympadojor som man kan ha till allt.
Bild 1) Sexiga skinny jeans. Älskar stuprör. Bild 2) Ribbat linne från Kate Moss- kollektionen för Top Shop, finns i många olika färger. Bild 3) Nike, Sprint Sister W, 799:- på Stadium, finns i olika färgkombinationer. Supersöta!
Ooh, vilken underbar kombination de här grejerna blev, 100 % Jacke-stil.

Måste kila nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Känns sjukt bra att resan är fixad! Wieeee!!! Ska bli superskoj! Läääängtar massor! Sitter på jobb nu. Har cp mkt att göra. Chefen är på lunch nu så jag tog mig friheten att läsa din blogg =0) Nu måste jag återgå till alla danska fakturor =0( Ha det gött! /Sus

Anonym sa...

var kommer jeansen ifrån ? ser skitsnygga ut :P