torsdag, maj 07, 2009

Pocahontas and the radio


Äntligen har jag köpt mina Pocahontasskor som jag velat ha så länge! Och jag vet att man antingen älskar dem eller tycker att dem är jättefula. But Jackie loves! 29 euro och dem är galet bekväma. Helt i mocka. Tänk skorna tillsammans med en tunika, ljusa jeansshorts och fräknar. Gotta love it!

Sen så var jag ju tvungen att köpa detta halsband. Hur coolt är inte det, liksom? Nagllacket är fint det med, köpte det för några veckor sedan. "Hong Kong" heter nyansen, från Mavala. Väldigt somrigt. Passar perfa till ovannämnda outfit, by the way :)
God natt!
Jackielicious straight from A'dam!

3 kommentarer:

Susanna sa...

Du bara shoppar och shoppar =0)

Till Karins Virrvarr sa...

åh åh åh. Sånt halsband vill man ju ha! TOKSNYGGT!

och skorna- underbara!

När kommer hon hem ,fröken party?

Kram Karin

PaRtYdUcK sa...

http://www.facebook.com/photo.php?pid=1950259&id=655461627

Ni kan köpa dom här -> http://www.iwantaboombox.com/

Mvh
Flundin