måndag, maj 04, 2009

Monday update!

Idag cyklade jag till en skivbutik som heter Concerto för att köpa konsertbiljetter till...

iiiiiiiih! Är det inte helt underbart??? Jackie is very, very happy!!
Sedan tog jag mig en promenad och tog lite bilder:

Haha, ser ni det direkt?

Dem svenska bögarna finns i Amsterdam också. Japp japp. Eller nått...

Så himla fint! Jag älskar deras pittoreska hus och särskilt de fina entréerna.

Så här hade man kunnat bo, eller hur?

Mysigt hotell!

Efter min promenix cyklade jag tillbaka in till centrum för att köpa Heidi Klum t-shirten jag velat ha himla länge nu. Det var den sista och hade ett mini-litet hål så jag fick den för halva priset. Dankje wel, säger jag bara! Så himla najs dag! =)


Nu är det dags för middag!
Puss&kram
Jackass

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh Heidi! Jag vill också ha en sån :( den var skitcool ju!

Pusspuss // Drew