måndag, maj 18, 2009

Fabulous Friday

Min fredag var så himla underbart fabulous. På dagen hade jag shoppat i tre timmar, köpte två jättefina toppar, två väskor och Swarovski-örhängen, så jag var laddad till max och hade en ny outfit, och det måste vara en av de bästa partyhumör-höjarna.

Så efter en liten förfest hemma hos mig åkte vi taxi till club NL för att dricka fina drinkar. Jag hade på mig min nya blå topp från H&M, min nya väska från River Island, röda naglar, sotade ögon och kände mig som a million bucks. Vi var dem mest krävande kunderna och jag ville ha en massa ovanliga drinkar, hehe. Bartendern fick till och med ta ut sin bok och kolla upp ett drinkrecept när jag sa att jag ville ha en drink med Absolut Mandarin =) Först drack jag en Strawberry Daiquiri med basilika, som var helt underbar. Sedan drack jag en Pink Flamingo (den med Absolut Mandarin), en Cosmopolitan och sist en Razzberry Sourz. Detta rundades av med en shot Sambuca.

När vi kände oss gaaanska runda om fötterna och med humöret på topp åkte vi vidare till Paradiso där dem hade "Legends: Soultrain Special"-kväll och spelade soul och r&b. Det var galet roligt! Dansade till fem på morgonen då stället stängde.

Det var en alldeles underbar kväll och det var så roligt och coolt att för en kväll inte känns sig som en student utan som Upper East Side Manhattan, haha. Gossip Girl har för mycket inflytande på mig...

Pink Flamingo


Mojito, Pink Flamingo och nya väskan!


It's Cosmo, baby!

Lejla, den här bilden är dedikerad till dig. Cosmopolitan and the Heidi Klum-pose! Wish you were there with me!


Efter sista drinken hade jag väääldigt kul =)

Det var underbart!
Puss&kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh tack gumman! Vad söt du är som tänker på mig. Och jag önskar också att jag var där. Men det ska vi nog ordna. Det MÅSTE vi ordna! Det såg galet glammigt ut. Me like. Du får ta med mig dit när jag kommer.
Måste även säga att jag älskar din väska. Så fin! Och sånna väskor är så praktiskt när man kan ha dem runt handleden, de blir inte så mkt i vägen då. Bra köp med andra ord ;)

Miss u very mucho!
Pusspuss /// Lejla a.k.a Drew (ja jag vet att jag är töntig med det där men det är ändå vår grej)

Susanna sa...

Åhhh sååå roligt! Precis som Lejla så önskar jag också att jag vore där.

Kramar i massor!