måndag, maj 25, 2009

Keukenhof

Hej!

Sorry för dålig uppdatering, men jag har två papers och en exam att plugga till.

I torsdags var jag dock i Keukenhof som är en fantastisk park med en massa tulpaner, blomsterutsällningar, vackra växter etc. Det var sagolikt vackert! Dem hade även en liten minibondgård för barn och jag blev såååå puttinuttig när jag såg alla djuren. Sötast var kon! En söt liten Kalvin! Och lammet; Lambi! Och minigrisarna!!! =)



Hahaha, hur ball är inte denna hönan?

Lambi!

Minigrisarna

Kalvin!

Tee-pee!

Sagolika liljor i utställningen



Vackra callor

Sötaste fågelhusen nånsin

Mer holländskt än så här blir det inte

Fantastisk orchidéutställning! Den hade du älskat, Lejla!


Pop Art i parken

Jag har en tulpan uppkallad efter mig! wiie!


Den är gjord av trä! :O

Här under hade jag kunnat gifta mig :)

Nu ska jag till bibblan och kriga vidare! Skriva om Kandinsky!

Puss&kram

1 kommentar:

Susanna sa...

Så vackert! Jag kan förstå att du vill gifta dig där ;0)