fredag, februari 27, 2009

Vårkänslor!

Hej!
Igår var en riktigt trevlig dag. Efter föreläsningen cyklade jag in till centrum och gick till två stora, exklusiva köpcentra. Det ena "De Bijenkorf" är riktigt flott med fyra våningar och saker man bara drömmer om att ha i sin garderob. Kände på en massa underbara Marc Jacobs-väskor, See by Chloë-clutches Michael Kors-skor. Like a piece of heaven! Så, efter att ha gått runt på alla fyra våningar vet jag precis vad som är hett denna säsongen;

Persikofärgat, mintgrönt, neonrosa och orange, lila, pasteller, volanger, blockmönstrat, småblommigt och rutigt. Indianskorna med fransar och gladiatorsandaler är fortf riktigt heta! Ljusa, slitna jeans är också helt rätt. Och skor i en riktigt knallig färg. Jag gillar nästan allt detta väldigt, väldigt mycket. Ska definitivt köpa ett par indianmockasiner! Antingen älskar eller hatar man dem, och jag tillhör definitivt den första kategorin!

Passade på att köpa ett par vita tygskor på H&M för 140 kr och en kjol som jag tittat på tidigare. Då kostade den 350:-, men nu var den nedsänkt till 200:-! Så glad man blir! Just det, jag köpte grå leggings också. Det ska jag ha till den nya kjolen.


Nu ska jag gå och hämta ut tvätten!
Puss&kram

Inga kommentarer: