torsdag, februari 12, 2009

Nya skor!




Hej!

Igår köpte jag dessa godingar på H&M, för 340 spänn! Dem är cerisrosa, alldeles för höga och helt underbara! Man måste sticka ut lite ju!

Dessutom är lyckan fullständig eftersom jag idag köpt FEM KONSERTBILJETTER TILL ALLA MINA FAVORITARTISTER! Jag vill bara ta ett glädjeskutt när jag tänker på det, det är så fantastiskt. Ping, I wish you were here! Inte för att vara taskig mot någon nu, men det är bara Ping som förstår hur coolt detta är. Jag ska se: Avant, Eric Benét, Musiq Soul Child, Jagged Edge och Boyz II Men! Det enda problemet är att ingen vill gå med mig, för folk här lyssnar typ på Coldplay och house...Finns här ingen som delar min passion? En retorisk fråga utan svar...



Ni får också en bild på min fina Paris-vägg. God bless Ikea, säger jag bara.

Nu är det läggdags.

Puss&kram från ett regnigt Amsterdam!

1 kommentar:

Anonym sa...

gotta love the shoes! puss