söndag, februari 08, 2009

Ibland vill man faktiskt sova lite också...

Detta är sinnes. Jag har en sudentpub precis utanför mitt fönster och minst en kväll i veckan har dem klubb. Men, DET HÖRS! Det är inte lönt att gå och lägga sig när du hör basen och musiken är så hög att du kan sjunga med i varje låt. Och visst gillar jag att festa, men come on...De ger en inget annat väl än att faktiskt gå ner där...men jag vill ju sova lite också...Och på tal om att inte kunna sova så blev jag plöstligt vrålhungrig. Ååh..

2 kommentarer:

Susanna sa...

Låter lite jobbigt faktiskt! Du får kanske sova med öronproppar framöver =)

Anonym sa...

Naww gumman!
Vad jag tycker synd om dig. Förstår att det inte är kul när man är jättetrött.
Men jag är väldigt glad att du uppdaterar bloggen ofta nu. För jag saknar dig så sjukt mycket!

Pusspuss /// Drew