måndag, oktober 29, 2007

Back to black


Vilken lång dag...Först workshop och sen föreläsning i "Written Proficiency" där föreläsarinnan (snitsigt ord!) pratade om "Topic sentences" i 90 MINUTER! How is that even possible? Kom hem klockan halv sju, när det var helt mörkt ute... Och detta oupphörliga regn. Men, vad ska man göra åt det? Jo, look fashionable at any rate! =)

Imorgon blir det en ännu längre dag. Ska upp klockan sex, föreläsningen börjar klockan 8. Sen är det workshop, tentagenomgång och kårmöte. Kommer komma hem klockan 20, helt sinnes..

Målade naglarna svarta igår för första gången och jag tycker att det blev så himla snyggt! Min bror kallade mig dock för emo och min mamma säger "usch, kom inte nära mig med det!" - JAHA!! Schyst! Men vad fattar dem om mode...

Här är dagens outfit.

Tröja: True dog (ny, från modemässan)
Linne och armband: H&M
Byxor: gamla som bergen, från JC

3 kommentarer:

Anonym sa...

tack! tänka sig vad man kan fynda i andras garderober :)
söt blogg föresten!

Tasia sa...

I want my nailpolish back!!

Anonym sa...

hahaha gumman! svart nagelack, jo jo man tackar. Det är finast på kortare naglar, annars blir det som värsta häxan eller nått. Själv vill jag ha ett skitsnyggt från chanel, men det är slut över allt. Kul att du har börjat skriva lite oftare! roligare att följa då =) keep up the good woke hunny!

Smack /// Drew