fredag, november 02, 2007

Stoned

Det har inte blivit mycket bloggande denna vecka, för jag har så mycket att plugga och så långa dagar i Lund. Är helt slut när jag kommer hem efter föreläsningarna... Då blir det inte mycket till outfits heller.

Kollade lite på Europe Music Awards på MTV tidigare ikväll och blev helt förskräckt. När Amy Winehouse skulle ta emot sitt pris för bästa artist vald utav andra artister, "Artist's Award", gick hon upp på scen, utan att röra en min och bara stod där. Hon tog sitt pris, sa inte ett ord och gick! När hon senare skulle uppträda märkte man hur hög hon var...

För det första, lät det inte ens som riktiga ord när hon sjöng! De enda orden man uppfattade var refrängen "Back to black". Sedan tog hon med fingret på sin tunga och drog med fingret under näsan. Helt tom i blicken. Det är något av det sjukaste jag sett. Har aldrig sett en hög artist (ser så himla skumt ut, inte alls som när man är full) som desutom uppträder på en livegala som sänds över hela Europa. Jag älskar Amys musik, men det här är ju bara tragiskt...

Ni måste se det om det läggs upp på www.mtve.com !

Puss&kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha! Jacke har du nått på dig på den bilden? ser ut som du är i bara mässingen...

Jacqueline sa...

d är väl mer spännande att inte veta..?

Anonym sa...

jag tycker också att hon verkade jävligt hög, tråkigt