måndag, oktober 22, 2007

What the heck...



Jag hade en underbar lördag då jag shoppade en massa härliga kläder på modemässan i Köpenhamn. Lovar att lägga upp foton på det snart.

I går satt jag och kämpade hela dagen med min hemtenta i reklamkursen. Som vanligt gjorde jag den i sista stund och satt uppe till halv tre för att få klart grejen. Som ÄNDÅ inte blev klar, så jag fick göra klart den i morse. Men snacka om att dagen blir förstörd. Hade en hemsk huvudvärk idag och bara deckade efter föreläsningen.

Här är iaf fler foton från min och Lejlas utekväll. Man ser rätt rolig ut när man är lite rund om fötterna...hahaha.....






2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha du ser helt ball o skämtsam ut medan jag ska va helt snygg på alla bilder!

/// Drew

Anonym sa...

Snygga ni är tjejer!! /Sus