lördag, oktober 27, 2007

Melting-pot

Betyder smältdegel på engelska. Och det är precis vad detta inlägget är. En salig blandning av shopping, outfits och fest. Enjoy!


1) I torsdags var det extra öppet på Triangeln till kl 21.00. Då köpte jag den här vita höstklänningen på H&M, 249:-, för presentkortet jag fick när jag fyllde år. Tack Paulina!

2) Köpte de här lackpumpsen på Nilson igår, 399:- . Orkade ha på mig dem i sex timmar igår, stolt! haha











3) Var på en jättetrevlig 50-års fest igår hos Lajnds pappa med smaskig italiensk buffé, dessert och vin. Det bjöds på marinerad kycklingfilé, supergod inlagd kronärtskocka, olika sallader, melon med parmaskinka, ugnsrostade grönsaker, världens godast bröd, tiramisu, kanelpannacotta med vinbär, tårtor, likörer, mm... Och dans så klart! Och underbara, söta Therese! Så kul vi hade! Hennes outfit var adorable, från Lindex. Who knew att Lindex var så fashionabelt?






4) Idag ser jag ut såhär. Fick den söta dressen av min granne igår, väldigt mycket à la Juicy Couture. Nu ska jag dricka te, plugga och sen kolla på "M jak Milosc", haha. Världens bästa polska serie.




Puss&kram

1 kommentar:

Pablo sa...

tack! hur lyckades du trilla in på min blogg då? just curious =)