torsdag, oktober 18, 2007

Party princesses!



Är stämpeln inte söt?

I onsdags var jag och Lejla ute i Lund, på Västgöta Nation. Det började med förfest hemma hos mig, som vanligt då vill säga. Efter en timmes kissnödig bussresa var vi framme och var typ först på VG´s - kul... Men dem gav oss sjukt söta stämplar med en liten prinsessa på =)

Sedan började det faktiskt komma folk och man måste erkänna att musiken var grymt bra! Det blev dags för en drink, eller "något starkt" som Lejla kallade det, haha...Då Lejla beställde "Lemon drops"-shots hos bartendertjejerna stod de och tittade på henne med en helt clueless min, fattade ingenting. Helt tafatta...men till slut, efter Lejlas ingående instruktioner, fick vi faktiskt våra "Lemon drops".


Jaa..det blev också en del samtal med udda typer och diverse pinsamma incidenter, men dem behåller vi för oss själva =) Vad vi däremot gärna delar med oss av är våra bilder från kvällen. Lejla har de pinsamma bilderna, som jag ännu inte fått, haha. Men det kommer. Jag lovar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner att det är på tiden att jag skriver en liten kommentar till ett av dina underbara inlägg som jag brukar läsa så flitigt. Det är så kul att få hänga med i vardagshändelserna trots att jag är så lååååångt bort hemifrån, jag saknar er verkligen jättemycket; dig och lejla. Många kramar från mig/ Sandra

Anonym sa...

hahaha du! jag tittade på bilderna igår (har inte vågat innan) och jag tror inte det är nått för bloggen... speciellt de från busshållsplatsen! Men jag skickar över dem via msn nån gång så får du se dem ifred.

Puss Puss /// Drew