tisdag, juli 01, 2008

Shopping inför resan!


Var i Lund tillsammans med Tess idag för att hämta lite planscher på kåren som vi gjort i informationsutskottet. Vi tänkte att vi ska samla ihop oss en liten portfolio med vad vi åstadkommit hittills på vår "grafisk design-bana" och eftersom vi ska söka praktikplats på reklambyråer i Malmö.

Vi passade också på att ta en tur genom Lund och dess trevliga butiker. Först blev det en billig liten shoppingrunda på Tiger med tanborste och tandkräm för 10 spänn styck. You gotta be fresh! Haha. Och torkade aprikoser som nyttiga snacks.

Den mer seriösa delen av shoppingen består av vårdande hårinpackning med UV-skydd, vitt armband för en tia från Åhléns samt bikinitrosorna för 49:-. Toppen är från H&M, 79 :-

Nagellacket på tummen testade jag på Åhléns och tyckte i början att det var lite för mycket åt neonhållet, men nu börjar jag tycka om det mer och mer och börjar få major cravings!

Nu vill jag ha soooool! Mina ben är så vita och jag saknar mina fräknar.

Puss&kram

Inga kommentarer: