måndag, juni 30, 2008

Vad har hänt i juni?


Idag har jag spelat piano

Och ätit Fitnessflingor med jordgubbar till frukost


I lördags festade jag med Maria


Vi drck wine spritzers och skumpa


Maria spexar


Jag målar naglarna i väntan på bussen!

Jag har ätit tonfisk- och tomatgryta med quinoa. Gott!



Så här såg jag ut på Sex and the City-filmen.
Linne från Kookai och high-waistkjol från JC.
Innan filmen gick vi och drank fancy drinkar på Mrs Brown.


Susanns drink var supergod


Sandras Frozen Mango Daiquiri - mmm...heaven..

Lejlas daiquiri i hallonversion. Rena drömmen.




Jag har ätit laxpytt med skärbönor, gröna bönor och sås gjord på crème fraiche och senap. Delicious!

Jag har också firat midsommar, såklart. Hemma hos Maria med tjajorna och en massa god mat och snapsvisor.

Jag har varit i Kph och festat på club Parken. Det var avslutning på en dansgrej och tre av Justin Timberlakes koreografer var där! Vi dansade tll underbar r&b och hip-hop. Fantastiskt rolig kväll!

Om dagarna (när jag frustrerat väntar på att jobbet ska ringa!!) städar jag, läser böcker och tränar på Friskis. Vädret suger ju, så någon bo01 bidde det inte. Rean är värdelös den med, har köpt ett ynka linne för 45 pix!


Men nu ska jag sova och hoppas på en najs tisdag!


Puss&kram

2 kommentarer:

Susanna sa...

Vilket härligt inlägg! Drinkar för hela slanten!

Anonym sa...

åh vad mysigt det var med drinkar! Det måste vi göra igen. Bara gå ut o ta en drink! Så gott!
puss puss /// Lejla