onsdag, juli 23, 2008

Fondue på Elysée

Igår åt jag fondue på Elysée med Lajnd, hans kompis Loay och Loays kompis Bettan.

Det var så underbart gott, som alltid! Tack baby!


Linne från fishbone, bolero från H&M, kjol från JC. Loved it.
Nya ballerinas, från Mango. Köpta på loppis för 100:- Helt nya :)


Idag har jag tvättat en massa. Ätit korvslantar i kryddig sås och druckit rabarbergrädd té. Fint.
Sen kom solen fram också, och då blir man genast såå mycket gladare.
Imorgon blir det jobb på Toftanäs, 6-15. Sjukt lång jobbdag eftersom man börjar så tidigt.
Men sen blir det att ta en vilen o packa :D
Puss&kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Hittade din blogg när jag sökte på Sunny beach! Jag ska dit nu i september en vecka och tänkte fråga dig hur mycket respengar du tror man behöver ha med sig? Hade tänkt runt 4000, tror du jag klarar mig på det? Tycker det är svårt att uppskatta pengar så när man aldrig vart där. Vill ju inte komma dit och upptäcka att man tatt med för lite pengar..
Kram malin

cherrypie1978.blogg.se

Anonym sa...

riktigt söta :D