söndag, juli 20, 2008

Étage - igen!

Jag och Ping, Sandra, Jusse, Maria, Kristin och Emma samt Lajnd & the boys var på Étage igår igen, men vilken besvikelse. Det var inte alls så roligt som förra veckan. Musiken var riktigt kass och människorna var riktigt fula - sorry, men det är sant. Jäkla massa whitetrash.

Vart ska man gå ut i Malmö om man vill ha bra dansmusik och trevliga människor?


Förfest hos Ping med winespritzers i spetsen :)


Me and Pingalicious


Vad vore en blogg utan egobilder?

Underbart söta, as usual

Efter hemkomst, kl 03.15

Senare idag blir det nog rullor på beachen. Nu ska jag försöka ägna mig åt uppsatsen. Fortfarande! haha

Längtar som baaaara den tills FREDAG som är dagen med stort D. Golden Sands!!! Måste komma iväg från det här vädret och tråkiga Malmö illa kvickt. Känns som nästan hela sommaren gått och man knappt gjort något. No sunny - no funny...?

Puss&kram

1 kommentar:

Susanna sa...

FREDAG,FREDAG,FREDAG,FREDAG, FREDAG!!!!!!!!! Fy fan vad jag längtar!!!! Golden Sand är typ mitt enda samtalsämne för tillfället...haha =0) Ha det super snäckan! Kram