lördag, november 03, 2007

Utgång!






Var ute på Crown igår med Tarra. Det var sådär roligt... För mycket housemusik och fjortisar. Dessutom var det några idiotkillar som kastade ett ölglas i väggen precis där vi stod, så jag fick glassplitter i händerna så det började blöda och Tulle fick en massa öl på sig. Men några bra låtar kom till slut och vi var pretty hot =) haha..
För övrigt har jag varit på kyrkogården idag och tänt ljus. Det var fint, men oerhört blåsigt.

Har även kommit på att trots att jag har en modeblogg, så handlar majoriteten av mina inlägg konstigt nog om alla mina utekvällar, haha. Så, för att balansera upp det måste jag ju säga att jag hade på mig mitt nya linne som jag köpte på modemässa. Kommer från märket modström.


Nu ska jag läsa historia och måla naglarna mörklila.

Puss&kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusiga ni va!! /Sus

Anonym sa...

Tjusiga ni va!! /Sus

Tasia sa...

hahaha skööna bilder!

Pablo sa...

tack! micke som i rendell? hälsade på honom i veckan faktiskt.
vad sysslar du med då, förutom att modeblogga?