söndag, november 25, 2007

Helgens bravader

Hej!
Vilken rolig helg jag haft! I fredags var jag på julfest med jobbet på Big Bowl. Där bjöds det på julbord vilket var helt fantastiskt. Underbar mat i mängder; lax, skinka, prinskorv, kötbullar, ris à la Malta, spettkaka..mm... Jag och Ping åt så mycket att vi nästan rullade därifrån. Det var också kul att träffa de andra konsulterna (vi var 75 pers.) Efter middagen bowlade vi i en timme and I made a strike! ;)

Igår var jag ute på Svartklubben på Sydskånska i Lund tillsammans med en massa underbara tjejer; Harriet, hennes sysslingar och Anna (och Anna, hihi). Förfesten var hos en kille som
hette Kurt och tillika fyllde 25. Med humöret på topp och partystämning till max blev det en riktigt lyckad kväll!



1)Jag och Harriet 2)Syssling nr 2, Harriet, Anna och syssling nr 1



3) What the heck... 4) Hot stuff ;)
Idag är jag bara bakis... måste plugga..ååh..


Inga kommentarer: