onsdag, juni 04, 2008

A quick catch-up!

Mucho, mucho har hänt senaste tiden. Förra onsdagen hade vi maskerad i Lund där jag var prinsessa. Fredag-lördag var vi med kåren och bodde på en studentgård i Skanör och igår var jag på två studentfester.

Maskeraden var info.-utskottets kick-out och sittningen var sjukt ball. Alla var så fint utklädda!

Johanna var Basett's lakritskonfekt och jag var sessa.
Söta Elina var Mimmi Pigg.


Grrr! Blodtörstig gepard a.k.a Cissi! Karin var Woodstock hippie.

Radarparet! Och den svenske, rödhårige terroristen Kristoffer.

Skanörtrippen var jätterolig, vi pratade, åt tacomiddag, drack vin, lekte lekar och bastade mitt i natten. Vi var naturligtvis en runda på beachen också och kände på vattnet (iskallt).


Nachochips med guacamole till förrätt. FATTA så gott det va!


Huset vi bodde i var en gammal gård som ett par skänkt till studenterna i Lund när de dog. Det var två våningar och en massa små rum med gamla möbler. Hela huset och inredningen var som gjord för att spela in en spökfilm där och vi var nog lite småskraja. Men det var obefogat =) Alla rummen hade också namn på dörren...lite spooky text, huh..? Detta var iaf det finaste rummet och här satt vi och drack vin och hade kul.

Studentfesterna igår var underbara, stämningen härlig och maten det godaste jag ätit..typ..ever! Vädret var strålande och jag var jättenöjd med min klänning som mamma sydde om lite till mig och sydde på sidenband.

Idag har jag jobbat 9-16.30 och imorgon jobbar jag 7-17. Dödligt. Men det blir cash.
Och just det! Jag har färgat håret också. I'm so blond! haha
Puss&kram

1 kommentar:

Susanna sa...

Klänningen blev riktigt bra!