söndag, maj 25, 2008

Helgen som gått




I fredags var det jobb i Ystad följt av Therese's inflyttningsfest. Jag hade på mig nya djungelklänningen och minglade. Jag hade kul och Therese var på strålande humör :P Hon har det så fint hemma hos sig nu! Visade stolt upp sina fina hyllor och tapeter :) Bra jobbat, snäckan!

I lördag var det pluggish och Eurovision givetvis, hos Lejla. Vi drack kaffe med kardemumma och kanel och drack Bailey's till, haha. Kaffe och avec, känns som man är 50+. Vi var megafrustrerade över låtarna, mellanunderhållningen och att alla länder kompisröstar. Slutsatsen är att fel låt vann (som varje år), Perrelli såg ut som en plastdocka i ansiktet och Kristan Luuks kommentarer var så klockrena att vi höll på att skratta ihjäl oss. Btw, vad snygga Ukrainas och Armeniens tjejer var!

Idag var det också pluggish, fast i trädgården, det gör plågan lite mindre. Känns som hemtentor borrar hål i hjärnan. Det blir hemtentaskrivande imorgon och på tisdag också, inlämning onsdag kl 15.00. Senare på kvällen blir det info.utskotts-sittning med maskeradtema, yeeey! Funderar på att klä ut mig till något av följande: grottmänniska, prinsessa i rosa klänning eller ha en toga. Hmm..återstår att se. Bildbevis kommer.
Nu ska jag skriva lite till och sen sova.
Puss&kram

1 kommentar:

S/T sa...

"therese var på strålande humör" = att jag var aspackad, eller vad ;)