torsdag, maj 08, 2008

Djungel

Nu har jag shoppat, IGEN. Ååh, det är inte helt okej, alltså. Men jag var ju bara tvungen att köpa denna bladmönstrade klänning på H&M idag, 98:- . Ska bo i den i sommar. Passar till beachen, på after-beach partyt, på kvällen, på stan, everywhere. Matchat med bruna/guldiga/bronsfärgade accessoarer för maxad trendfaktor denna vår och sommar. Nu är det safari och djungeltema på tapeten.

En bild på min fina vårjacka också som jag köpte för ett tag sen. Från H&M, så klart, 149:-




Imorgon blir det jobb på Ica Söderlivs i Lund, 07.45-17.00. Gillar inte den butiken, men jaja. That's life. Igår började mitt nya liv också, haha. Var ute och joggade med Robban och han pushade mig som fan. Sen gjorde vi sit-ups och tränade låren. Det känns...Köpte också mathavre och quinoa idag. No more potatoes för min del. Nu är det Komma-i-form-Beach 2008 som gäller.
Puss&kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha att du ens har några pengar kvar sen valborg. Ja du, beach 2008. Trodde att du var född för den... fattar inte riktigt vad det är du ska träna men men.

Puss puss /// L

Susanna sa...

Söt klänning! Misstänker att den ska med till Golden Sands i sommar =0)