torsdag, mars 06, 2008

Nya byxor

Hej, hej!

Det har varit en lång men rolig dag. Först hade jag föreläsning i Lund, om barns språkinlärning, sedan var jag på kårmöte och efter det tog jag en snabbfika med Natta för att avsluta kvällen med Tarras projektarbete som hon redovisade i form av en "Folkshow" med kläder, musik och dans från olika länder. Jätteduktiga var dem allihopa som uppträdde.

Och så köpte jag ett par fina byxor på H&M igår, för 200 :-, vilket kap. Letade egentligen efter et par mer lediga chinos, men dessa satt bäst, så det blev ett par elegantare byxor. Och vet ni vad? Vi skulle ta tåget hem från Lund, så ser vi att tåget redan står på perrongen och ska köra any minute. Vi springer, och jag RAMLAR och skrapar upp min hand och som tur är smutsade jag bara ner byxorna, det blev inga hål. Annars hade jag blivit verkligen ledsen. Men att ramla sådär, det har jag inte gjort på myyycket länge...inte så kul....men det såg nog kul ut..?

Inga kommentarer: