fredag, mars 21, 2008

Dagens outfit



Idag har jag handlat mat med mamma och sen tog jag en sväng på stan. Provade tre par olika sneakers, bl.a de vita Adidas jag skrev om i förra inlägget. Och 39 var lite stora och 38 2/3 på gränsen till små. Vad ska man göra då? Köpa på öppet köp o hoppas på det bästa? De var iaf sjukt snygga och väger ingenting. Provade också ett par guldiga Adidas med vita sträck, sjukt coola, men de fanns inte i min storlek heller. Asså, vad e detta?


Detta är iaf dagens outfit
T-shirt: H&M
Kofta: Mango
Jeans: Rock&Republic

Nu ska jag måla ägg!

Puss&kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.

Susanna sa...

hahaha...måste bara inflika att ovanstående kommentar är mkt intressant, med tanke på att detta är en modeblogg. Vart kom tv:n in i bilden? =0)

Anonym sa...

Haha jag håller med Susanna. Men men. Jag är sjukt sugen på att måla ägg hos dig. Det är ju nästan tradition!

Puss puss /// Drew