lördag, september 22, 2007

Höstens skor


Det har blivit hög dags att köpa ett par nya höstskor, för jag kan ju inte knata runt i mina Nike-dojor hela hösten hur lovely dem än är.
Provade ett par snygga svarta svarta ankelboots från Vagabond på Nilson förra veckan, men har förgäves letat efter dem på alla hemsidor. Il n'en existe pas! Så dem kan jag tyvärr inte visa (men troligtvis snart köpa), men dessa andra funderar jag också på. Vill ha! Vad tycker du?
Högst upp: Skinnstövel från Vagabond 1300:-
Indianboots från Bianco 800:-
Svarta ankelboots från Vagabond 600:-
Nike-skor 800:-

4 kommentarer:

bella sa...

Tyckte de första var snyggast!

Anonym sa...

om du köper Indianbootsen så säger jag upp vår bekantskap. Men Vagabonden va snygga. skulle själv vilja ha dem... blir du sur om jag köper dem? då kan du få köpa Indianbootsen om du vill, men BARA då!

Jacqueline sa...

Bella: hej! tack för din kommentar! Gillar dem också, måste bara kila o prova dem!

Anonym: lejla? Haha, jag GILLAR indianskorna! o du vet att jag gillar konstiga skor o bruka få det att funka! =)

micha_gustafsson@hotmail.com sa...

Skinnstövel från Vagabond 1300:-
Vart finns de att köpa? Vill ha! Tacksam för svar =) MVH/Michaela