måndag, september 10, 2007

Dagens (kvälls)mat och gårdagens shopping

Har suttit och kämpat med engelskan hela dan...Fonetiken är verkligen fortfarande ett stort mysterium för mig...men jag hoppas verkligen att jag snart lyckas break the code!

Igår var jag och lillebrorsan Ade på stan och köpte skor till honom, men jag var ju tvungen att köpa nått till mig själv osså...(det är så braaa att ha ett kort som man kan betala med hela tiden, och pengarna tycks aldrig ta slut heller :), fan vad jag lät som en spoiled brat, men det råder högkonjunktur på kontot, haha...)



Köpte den här söta lilla saken, 249 kr på Cha Cha. Köpte också en jacka från...eeh..JC's barnavdelning...haha...119 kr:- , värsta rean (ursäkta den kassa bilden). Det MÅSTE dock till ett skärp i midjan, och uppkavlade ärmar för en lite mer nonchalant look, annars blir denna jackan alldeles för preppy för mig, vilket jag INTE gillar.

I lördags var jag och Sus på Shine. Egentligen skulle vi till Club Palma, men eftersom den klubben är utomhus och det var svinkallt var det not an option att gå in dit, så vi gick till Shine. Och shit, vad bra musik det var! Bara r&b, ny och old-school...jag hade ett stort smile hela kvällen och var överlycklig över att de spelade sån musik som jag lyssnade på när jag var 12...Susanna var lite off, hihi...Drack också min nya favorit Jäger med red bull...gud, va det är gott!
I fredags käkade jag och hubbyn ostbricka, vilket var underbart gott, särskilt getosten, mm... Lyckligtvis blev det en del över som jag o Ade hade till kvällsmat idag...


Nu ska jag läsa lite till och sen sleeping time! Låååång dag imorgon...föreläsning, tutorgirl och min kvällskurs börjar...Gäsp..

Inga kommentarer: