onsdag, augusti 22, 2007

There's nothing like shopping


Det har känts lite jobbigt de senaste dagarna p.g.a diverse anledningar, men vad får en att må bättre om inte shopping? När jag var på Triangeln härom dan och gick förbi Cha Cha såg jag en underbar klänning på skyltdockan. And it was love at first sight... Jag var tvungen att prova den och den var lika fantastisk på. Riktig glamourfeeling. Den ska jag ha på höstens fester som lär bli en del eftersom alla verkar fylla år nu?

299 kr från Vila, på Cha Cha, alltså

Sedan så var jag i Lund igår och gick in på Chic o Chic. Och där var rea. Och det blev ett par skor från Friis & Co. Halva priset, så hur kunde man säga nej till dessa godingar? 250 kr.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sota skor du kopte. Jag hade en riktigt shoppingdag i forrigar. Handlade for runt 2500 kr pa Tommy Hilfiger. Mar sa sjukt bra. haha... Nu ska vi snart ut med typ 10 pers. Jag ska va snyggast! haha =0) Ha det super sweetheart! /Skorpan

S/T sa...

såna fina fyyyynd!