fredag, september 26, 2008

new outfit!

Yes!
Nu har allt löst sig! I took the battle at work, and I won a smashing victory! Känns så jävla bra. Man lär sig mycket av konflikter, växer som person. Händelser man kan ta lärdom av och se som nyttiga erfarenheter.


Jag har shoppat också! Yeeey!

Jacka, Zara
Linne, H&M
Stuprör, Miss Sixty

Jag älskar, älskar, älskar mina nya kläder!
Ska köpa en svart höst/vinterjacka från Pepe Jeans och jeans också. Samt skor, så klart. Imorgon kanske :) För nu är jag fett rik, haha.

Vi hörs!

Puss&kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

haj gumman!
vilka fina kläder du har köpt! Vad glad jag är att allt löste sig på jobbet. du gjorde helt rätt som sa ifrån. så man ska göra.
puss puss /// Lejla

Anonym sa...

När blir de nakenbilder? // din hemliga beundrare

Anonym sa...

hahaha ja jacke! När blir det lite barnförbjudet på din blogg? tror att du skulle få så sjukt många fans då ;)

Pusspuss /// Lejla