lördag, september 20, 2008

Bättre sent än aldrig









Tack så hemskt mycket för all uppvaktning, fina kort och presenter på min födelsedag!
Jag känner mig verkligen lyckligt lottad som har så många underbara vänner, älskar er!

Ber om ursäkt för att bilderna kommer så sent, men jag har inte känt mig så "bloggig" på senaste.

För övrigt är jag oerhört nöjd med livet! Skolan är super, jag har flera bra jobb och jag känner mig väldigt mycket i balans med tillvaron. En mycket tillfredställande känsla!

Ikväll ska jag ut och festa med Sus, vi får se vart det bär av.
Puss&kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen!
Gud vad länge jag har fått vänta på en uppdatering. Önskar verkligena att jag hade kunnat komma på din fest. Men du har ju lovat att göra en drink till mig när jag kommer ner så jag antar att det får duga.
Och vad har du köpt din kjol? Jag letade efter just en sån idag. Du anar inter hur mkt jag har shoppat idag! Lite läskigt hur snabbt man kan bränna halva studiebidraget...
PussPuss /// Lejla