söndag, april 27, 2008

en massa nytt

Hej!

Nu är det mycket på g, men tyvärr inga bilder för Robban lånade min kamera när han åkte till Spanien. Men han kommer imorgon, så då blir det pics snart igen.

Sitter och ska göra en förstsida till en hemsida, sheez, inte lätt alltså. Igår var jag på modemässan och shoppade lite, fem grejer. Ett par byxor och tre tröj-saker samt ett armband. Tröj-sakerna är svåra att förklara, bilder kommer sen.

På kvällen hade Sus fest då hon fyller 21 imorgon. Vi åt jättegoda tacopajer och pannacotta med hallonsås. Sedan blev det lite party, men inte så mkt, för Crown var nästan tomt och på Petri Pub hade de jätteskum musik. Men man fick sig några härliga skratt ändå =)

På tisdag åker jag till Lejla i Uppsala, ska vara där i fyra dagar. Vi ska fira Valborg och festa, festa, festa. Wiiie!

Nu ska jag nog äta pannkakor.

Massa pussar o kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det kan du ge dig fan på att vi ska! Jag är så laddad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Kommer bli bästa valbogen ever. EVER! hahaha ne skämt o sido. Jag tror att vi kommer ha grymt kul. Som alltid när vi partajar. Jag har också shoppat lite. En jättesöt klänning, samma som den du har från vila som jusse sen köpte. MEN det är helt andra mönster o färger. Din är faktiskt snyggare men ja. Om du tar med dig din så kan vi ha dom på valbog hahaha!
2 dagar kvar! Längtar, wiiiee!
Puss puss /// Drew (jag ska nog sluta använda det som alias...)