onsdag, januari 23, 2008

Paradise..?


Hej allihopa. Senaste dagarna har varit ganska kaotiska och jag har fått ta en del smällar; först fick jag köpa till zoner på mitt busskort och veta att det måste kosta 990:- varje månad för att jag ska kunna pendla till Helsingborg (ruinerad direkt), jag blev bestulen på mina favoritskor på Friskis & Svettis, jag har ändrat mig angående min utbildning tre gånger på två dagar och gjort hur många sena anmälan som helst etc. Ganska rörigt, alltså. Men nu har jag troligtvis bestämt mig för sista gången att jag ska läsa tre kurser denna terminen. Nämligen: 15 p Visuell kommunikation på Campus Helsingborg, 7,5 p Lingvistik: Språkets struktur och funktion i Lund samt 7,5 p Aesthethics of Popular Culture också i Lund. Till hösten ska jag och Therese förhoppningsvis läsa ett 3-årigt program på Malmö Högskola som heter nått i stil med Grafisk design blabla. Verkar jättekul!


Tja, annars så har jag tränat idag, det var jättekul. Och nu sitter man här, fruktansvärt deppigt väder ute. Kan det inte bli vår snart? Livet skulle vara så himla mycket lättare om man bara kunde gå i leggings och ballerinaskor och jag fick ta fram min gröna vårjacka som jag älskar så mycket. I väntan på det kan man ju drömma sig bort till ett fjärran paradis...

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen en liten uppdatering! Tack. Alltid kul att höra vad som händer med ditt liv nu när vi är så låååångt ifrån varandra.

Puss o kram /// Drew