söndag, januari 27, 2008

Dimanche



Idag är det lat-söndag. Det är så skönt tycker jag, om än fruktansvärt oproduktivt. Har lekt med Ping och det var så kul, för det var evigheter sedan vi sågs! Måste bara berätta en jätterolig sak som jag läste igår när jag jobbade på ICA i Lomma. I deras lunchrum fanns en anslagstavla där det hängde en lapp. Och på den stog det: "Hittat i en av kundkorgarna. Haha. Smått desperat" och under hängde en liten inköpslista där det stod följande: "Arsenik eller Cyanid, 30 g. Enklaste sättet att bli av med SVÄRMOR" och undertill stod övriga inköp som cornflakes, rån och mjölk. GUD, som jag skrattade! Helt sjukt ball. Den människan verkade fullt allvarlig också. Annar vi en viss tragikomik som Timbuktu hade sagt?

Puss & kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha fan vad ballt! Jag har också haft en så sjukt slapp söndag. MEN, en sak gjorde jag som va bra. Gick upp helt tidigt, typ 10 (tidigt för mig du vet) och gick o träna, spinning! Men jag hade inte ätit frukost så det svartna lite där mot slutet. Men annars har det varit vääldigt slappt. Miss U!
Puss puss