torsdag, december 27, 2007

Cozy X-mas

Hej allihopa!

Jag har haft en jättemysig julhelg. På lilljulafton var jag i Hässleholm hos Lajnds mamma. Vi åt jättegod middag och hade det trevligt. Dessutom fick jag träffa lille schabradorvalpen Lexus; han är så fin! Julafton firade vi hemma med min gudmor och en av mammas barndomsvänner. Min gudmor är förövrigt hundvakt åt lilla valpen Maja som firade jul i en klännig köpt i Tokyo. Vilken jetset-jycke! Ja, vi åt en massa julmat, sjöng julsånger, åt gröt, öppnade julklappar som väntat på oss under granen och åkte på julotta till kyrkan och sjöng julsånger. På juldagen var jag på middag med Lajnd igen hos hans morbror, alltså mat igen :) De har två hundar och Lajnds mamma tog med Lexus också, så hela julen har känts som en kennel, haha. På kvällen kollade jag på film; Kate & Leopold på trean, den var ju så bra!


Lilljulafton hos Lajnds mamma och lille Lexus.


Julafton hemma hos oss och vår fina gran.


Vårt julbord och lilla bulldogvalpen Maja i sin klänning.




Nu har jag sett två filmer till som jag beställt från Lovefilm. Den ena var Jane Austens "Stolthet och fördom" som var mycket bra, och den andra en fransk film som hette "Vansinnigt förälskad". Den var riktigt cool, verkligen, men jag ska inte avslöja vad den handlar om förutom att den har en ordentlig twist i slutet. Se den!

Igår var jag lite på julrean men jag hittade ingenting speciellt. Riktigt tråkig rea, faktiskt.


Den här bilden skulle visa min nya blonda kalufs, men jag vet inte om det syns så bra. Anyway, hoppas ni får en trevlig dag!

Puss&kram

3 kommentarer:

Susanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Susanna sa...

"Tokyohunden" ser jävligt läskig ut! hahaha....

Anonym sa...

susanna hon e finast bäst och vackrast kan tillägga att hon fått nya kläder från new york and she looks fabolous my baby...