tisdag, december 18, 2007

Bonjour, mes amis!

Jag har haft så fullt upp med mina tentor på sistone att jag varken haft tid eller ork att ägna åt bloggen. Men nu är jag tillbaka! En liten quick up-date innan jag börjar blogga på riktigt.


Jag har:



  • bakat lussekatter och peparkakor, gjort pepparkakshus och moccatryffel..mm..

  • Susanna skulle färga min utväxt. Och resultatet blev att jag nu är jätteBLOND! fint, men jag har inte riktigt vant mig än..

  • varit på Petris Lucia och Spex. Båda var riktigt bra! =)

  • skaffat provmedlemskap på Lovefilm.se och fått hem min första film, yey! "De älskande på Pont-Neuf" heter den. En typisk "Jackeälskarfranskafilmermedkärlekochpassion"-film. Hihi. Mina bröder hatar mig.

  • köpt julklappar, helt utan att stressa. Det känns sjukt bra.

Så, nu vet ni det. Ska snart lägga upp några "seriösa" bilder, men än så länge måste jag bara lägga upp den här bilden. Texten kommer från flaskan på min linsvätska. Jag upptäckte det häromdan och tyckte att det var så himla kul. Torr humor, jaa... =)


Skriver snart igen!

Puss&kram

2 kommentarer:

Susanna sa...

Det var på tiden att du uppdaterade bloggen!

Anonym sa...

Ja det va då verkligen på tiden... meeen en sak saknas; MINA SKOR! Vad hände med dem? Du sa ju faktiskt att du skulle lägga upp en bild på dem...