måndag, april 27, 2009

Update, update, update!

Hej, hej allihopa!

April har varit underbart, upptaget och bestått av finbesök gånger tre.

Först var Maria här och vi hade soligt väder, shoppade, promenerade, var med på Internationella Kuddkrigdagen och hade allmänt grymt kul.



Sedan kom brorsorna och mormor och vi firade påsk. Det var supermysigt! Familjen, mat, van Gogh-museet, Madame Tussaud's, Hard Rock Café och vackert väder. Jag och brorsorna festade i studentbaren och Robban och jag var på Jagged Edge-konserten!!






Sist men absolut inte minst kom Sus, Kiki och Tulle och det var fullkomligt galet! Det var sång, dans och skratt 24/7! Har inte haft så kul i Amsterdam förrän tjejerna kom och flippade non-stop och vi döööödade alla klubbar! Hahahahha Vi var ute tre dagar i rad och hade så sjukt ball every single minute!






Puss&kram
Jaaaaaackie O

1 kommentar:

Anonym sa...

ÄNTLIGEN säger jag bara! Har väntat i en månad på en update. Inte göra så igen!
Jag har ju inget att läsa om annars =)
Längtar tills jag kan komma ner till dig o partaja lite.

Miss U!
PUSSPUSS / Drew