onsdag, mars 25, 2009

Spring Cocktail Party!


Vi drack många goda drinkar!


Och sedan åt vi lasagne och sallad med fetaost! Mmm!

De underbara systrarna; Veronika och Daria.

Jag skulle impa och göra skiktade drinkar. Det gick väl sådär, haha.

Gillar dem färgade martiniglasen, så söta!

Titta, så fint! Vår!

Mangodrink!



Fina systern igen, som är en grym fotograf!

Nika, Darias hubby Dimitri och jag. Yes, äldsta systern Daria är redan gift! Hon gifte sig när hon var 21. Och hennes man är så himla snäll och trevlig.

Louis Vuitton vintage?? Så himla fin!

I lördags var jag på Spring Cocktail Party hos mina underbara vänner, aka systrarna som jag känner sedan tidigare här i Amsterdam. Vi välkomnade våren med en massa goda drinkar och en smarrig middag. Daria hade dekorerat så fint med påskliljor och små påskägg och allt var himla fint. Och titta vilken underbar koffert hon fyndade på en marknad!

Ikväll har jag varit på konsert! Såg Musiq Soulchild och han har en så sjukt grym röst! Det var nice. Och ikväll tog min kvällskurs slut. Det är också nice!
Puss&kram

Inga kommentarer: